Translate

fredag 10 maj 2013

Sötsaksstrejk

Jag och två arbetskollegor kom överens i slutet av mars om att ha godisstrejk i fem veckor. Det var tungt och ansträngande men jag klarade det! Belönade mig själv med godis då jag åkte på resa förra veckoslutet. Otroligt nog så tyckte jag det inte smakade något vidare, kanske bra så :)

Nu har jag tagit detta till en ny nivå, sötsaksstrejk fram till sista maj. Det är inte lätt när man hittar en stor godispåse på bordet när man kommer hem från arbetet, skulle ha så lust att bryta strejken men nej! :)


Istället fick jag på posten ett paket som jag länge har väntat på, två trådlösa Elinchrom blixtar samt två paraplyer. Detta ingår i min företagsplan och den framskrider sakta men säkert. 

Plockade förstås fram utrustningen snabbt fram och tillbaka och tog en bild av godiset jag hittade i huset. Tog några andra bilder också till men dom kommer jag att publicera senare. 

Ha en skön kväll! 

- Thomas -



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar