Translate

tisdag 29 januari 2013

Fullmåne

Till min överraskning såg jag igår kväll då jag kom hem att himlen var nästan molnfri och det var ännu fullmåne. Jag var tvungen att plocka fram kameran och bara försöka få en bra bild. 


Det var ingen lätt uppgift att fånga denna bild, skulle egentligen behöva ett annat objektiv men nöden har ingen lag. :)  

Fotograferade denna med  10 sekunders slutartid och ISO uppskruvat till 1000. 

Trevlig fortsättning på veckan!

- Thomas - 



bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Follow on Bloglovin



2 kommentarer:

  1. Mycket dramatisk. Jag kan se den som en bokpärm, och bokens innehåll saknar inte mystik och kusligheter. Jättefint foto, Thomas!

    SvaraRadera
  2. Tack Hanna för dina trevliga kommentarer! Det var nog en utmaning eftersom jag har inte fotograferat så mycket månsken förut.

    SvaraRadera