Translate

söndag 24 februari 2013

Äntligen solsken!

Det blev ingen fotografering för mig igår fast jag hade tänkt mig det. Det var så mycket annat som måste göras och så hade jag bara inte lust då vädret med var rätt tråkigt. Det här med fotografering är inte något som jag måste göra utan endast då jag har lust, det är egentligen en ganska skön känsla! Så här upplever jag att mitt drömjobb också borde vara. :)

Tog mig ut till Replot idag på morgonen och det var rätt dimmigt på alla håll och kanter. Det blev alltså ingen fin soluppgång som jag hade önskat mig, istället blev det en hel del bilder med dimma och snö. Förutom det har jag också några pigga solskensbilder eftersom det var strålande solsken ute i Klobbskat.


Som ni säkert har märkt har jag ändrat utseende på min blogg. Jag hade en så kallad Dynamisk Vy förut men jag tyckte det krånglade ganska mycket så jag bestämde mig att byta till något annat. 

Kommer att ladda upp en hel del vinterlandskaps bilder under kommande veckan. Dessutom tänkte jag pröva på ett nytt foto projekt som kan vara rätt trevligt. Mera om det senare. 

Ha en skön söndag!

- Thomas -




bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Follow on Bloglovin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar