Translate

måndag 25 februari 2013

Klobbskat fortsättning...

Jag ångrade mig att jag inte hade en termos med kaffe med mig igår då jag var och fotograferade. Jag skulle gärna ha stannat i Klobbskat en längre stund, så fint var det. Körde tillbaks via Replot och så då kom dimman igen...

Klobbskat

Såg två havsörnar på vägen hem. En havsörn skulle jag vilja fånga på bild en vacker dag men det är lättare sagt än gjort. I höstas då jag var och fiskade med min kompis, såg jag två havsörnar men då hade jag inte kameran med mig. :(

Hoppas detta blir en trevlig vecka!

- Thomas - 

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Follow on Bloglovin



2 kommentarer:

  1. Och fastän man har kameran med sig så har man garanterat fel objektiv och hinner inte byta innan den är borta ;) Har sett en havsörn nästan varje gång jag varit ute vid havet i Panike eller Björköby. Men alla mina örnbiler är bara en prick på himlen ungefär ;)

    SvaraRadera
  2. Skulle jag haft möjlighet och stanna med bilen så tror jag att säkert ha kunnat få en bra bild. Med andra ord, rör du dig på i trakterna däromkring lönar det sig säkert att ha på teleobjektivet ifall en sådan skulle dyka upp.... :)

    SvaraRadera