Translate

söndag 17 februari 2013

Augustihimmel

Just nu har jag väldigt ont med tid för att fotografera och uppdatera min blogg, skall försöka hitta mera tid för fotografering kommande vecka. Kom precis hem från IKEA i Reso med ett lass med möbler och annat smått och gott till min sons ny renoverade rum. Köpte själv bl.a. två böjbara skärbräden som jag tänkte använda för ett ett fotograferingsprojekt. Mera om detta i nästa vecka.  

Laddar upp en bild som jag tog från Söderfjärden i augusti ifjol. Det var en helt otroligt fin himmel då solen gick ner, man kan nästan tro att himmel är brinnande.  fotografering solnedgång

- Thomas -

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Follow on Bloglovin



2 kommentarer:

  1. Fint! Fin himmel, men jag gillar också alla andra "band", dvs. sädesfältet, dimman och skogen. Och så de två ladorna - fyndigt att fotografera dem båda just så där! Symmetrin blir spännande.

    SvaraRadera
  2. Tack Hanna igen, dina kommentarer är alltid lika trevliga!

    SvaraRadera