Translate

fredag 22 februari 2013

Blå timmen

Vad veckorna går fort, nu är det helg igen. Tycker jag hör alla säga det där. Inte skall vi klaga, det är bra med helg speciellt då man får vara ledig från jobbet lite grann :)

I helgen skall det bli fotografering, har lite funderat på lite landskapsfoton med kanske en soluppgång i fokus. Vi får se vad det blir.


Den här bilden tog jag i januari från Söderfjäden, ca en halv timme innan solen stiger upp. Den är från samma serie varifrån jag har laddat upp några bilden innan, t.ex. samma lada var solen skiner igenom ett söndrigt bräde. Har inte laddat upp denna bild någonstans på nätet men jag tänkte att jag laddar istället upp den på min blogg. Tycker speciellt om dom mjuka färgerna i denna bild. 

Hoppas alla skall ha en riktig skön helg!

- Thomas -
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Follow on Bloglovin



2 kommentarer:

  1. Jag tycker mycket om dina bilder av österbottniska lador. Hemkänsla, förstås, förutom att de är vackra också.

    SvaraRadera
  2. Tack Christine! Det är någonting med den österbottniska ladan, ett motiv som jag alltid fastnar för. :)

    SvaraRadera