Translate

onsdag 13 februari 2013

Fortsättning på fotokursbilder

Idag vaknade man med rejäl huvudvärk. Jag brukar lätt kunna bota huvudvärk med kaffe, speciellt på morgonen. Kan man kalla det för medicin? :)


I Hangö var havet "öppet" på södra sidan av staden medan norra sidan var frusen och den var såpass tjock att man kunde vandra på den Här är en bild från södra sidan med det öppna havet i bakgrunden. 

Funderar lite på något fotoprojekt men vet inte riktigt vad jag skall ta mig till. Har två gånger försökt fotografera vattendroppar som faller bryter mot vatten men har ej riktigt lyckats så att det skulle bli proffsigt. Det var en av mina kurskamrater som hade fotograferat vattendroppar med fruktansvärt bra resultat och jag fick lite tips av henne. Skall kanske försöka rigga upp något här hemma och se om jag lyckas på nytt. Om någon läsare har några råd, tips eller önskemål får ni mycket gärna komma med kommentarer. 

En trevlig fortsättning på den vintriga veckan!

- Thomas -


bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Follow on Bloglovin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar