Translate

onsdag 6 mars 2013

Abstrakt fotografering

Jag bara blev tvungen att denna bild. :) Detta är inte min typ av fotografering men jag tyckte ändå att den passar bra in på min fotoblogg. Sådana här bilder tycker jag gör sig väldigt bra som svartvita och med hög kontrast. Denna i sin tur konverterade jag till en svag sepia ton.

Abstrakt fotografering

Har känt mig dålig i några dagar och har nu i några dagar i rad haft under under 35 grader i undertemperatur på morgonen. Känns nästan som att ha feber i kroppen men ändå annorlunda. Får hoppas det går över inom kort.

Hade lite hoppats på att få fotografera norrsken under denna vecka. Hörde att sannolikheten är ganska stor för få syn på detta mäktiga ljusfenomen under nu kommande dagar. 

- Thomas -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar