Translate

fredag 8 mars 2013

Nygamlaguldkorn

Min fru ville ha några silverarmband fotograferade till sin blogg häromdagen. Är grymt imponerad vad hon åstadkommer av skedar och andra material. För några veckor sedan var hon på silverkurs och hade tillverkat flera silverföremål. Hon hade bl.a. också gjort en slipsnål också som jag var väldigt förtjust i.

Hon ville ha en bakgrund som passar in till hennes produkter så vi hittade ett tyg som jag tycker passade bra t.ex. till detta skedarmband.
Nygamlaguldkorn
nygamlaguldkorn.blogspot.fi
Har varit helt utan energi denna vecka, vet inte vad det beror på. Kände mig lite dålig i början av veckan och jag hade undertemperatur i några dagar. Det kan hända att jag har någonting som ligger i kroppen ännu och jag är inte återställd. Väntar nu på helgen och skall fotografera, som tur har dom lovat fint väder dessutom.

Hoppas att ni alla skall ha en skön helg! 

- Thomas -


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar