Translate

söndag 3 mars 2013

Sköna söndag

Idag vet man vad åtminstone vad man skall göra och det är att skotta snö! Helt otroligt väder igår kväll, det var riktigt skönt att befinna sig inomhus. 

Min fru var förra söndagen på silverkurs och hon hade tillverkat en helt fantastiska smycken. Hon hade gjort också en slipsnål som jag tyckte mycket om (kan hända att jag lägger upp en bild på den senare). Hon ville förstås att jag skulle ta en bilder av smyckena så att hon får lägga upp dem till sin blogg



Få se hur den kommande veckan kommer att se ut, vi har nämligen haft båda pojkarna febersjuka så man hoppas ju själv att man får hållas frisk. 

Ni minns säkert att jag fotograferade för en tid sedan en citron som föll ner i ett vattenglas. Fick en beställning häromdagen på den men kunden ville ha ytterligare en bild med en lime med samma tema. Det kommer att bli kvällens projekt.

Ha en skön söndag!

- Thomas - 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar