Translate

torsdag 7 mars 2013

Vinterlandskap

Kan konstatera att denna fotoblogg har nu funnit tills i ca två månader och det är trevligt att se hur antalet besökare ökar med tiden. Bildmaterialet som jag publicerar försöker jag hålla intressant och varierande, kvalitén på bilderna bör vara bra. 

Ni läsare och besökare får gärna komma med idéer om det är något särskilt som jag borde behandla. Är det någon särskild typ av foton jag borde publicera mera? Ni får mycket gärna kommentera innehållet i fotobloggen, det är alltid trevligt.

vinterlandskap österbotten

Det här är en bild som jag gillar och därför tänkte jag publicera den idag. Tog den i vintras då jag var och fotograferade en soluppgång. Själva är bilden inte märkvärdig på något sätt men vad som gör sig i denna bild är dom snöbeklädda träden och dom röda byggnaderna. Färgerna liksom smälter ihop på ett bra sätt i bilden. 

- Thomas - 



1 kommentar:

  1. Du skulle gärna få skriva ett inlägg om stockfotografering :) Jag har läst vad du har skrivit här på bloggen, men skulle gärna vilja veta lite mera! Kanske lite sådär vilka typer av bilder som säljer, och tips. Och hur man gör?

    SvaraRadera