Translate

måndag 4 mars 2013

Söndagspromenad

Det var strålande väder igår och det kändes lite som vår i luften fastän det var flera köldgrader. Jag tog en lång promenad i Vasa igår och passade på att ta kameran med mig också. Det blev en hel bilder igår och faktiskt några som är värda att publicera här på bloggen.


Ni minns säkert att jag hade fotograferat för en tid sedan en citronskiva som föll ned i ett vattenglas. Igår var det dags att fotografera samma motiv men med en limeskiva istället. Orsaken till det var att en kund ville beställa en bild av både en citron och en lime till sitt kök.

Fotograferingen är nu gjord men är lite i valet och kvalet för att bestämma mig om slutresultatet duger eller ej. Personligen tycker jag att limeskivan inte är tillräckligt skarp. Antagligen kommer jag att göra om fotograferingen ikväll på nytt för att försöka uppnå ett bättre resultat. Här är gårdagens bild med limeskivan i vattnet.


Skulle du behöva ha någonting fotograferat eller skulle du vilja köpa en bild av mig? Kontakta mig i så fall på epostadressen thomas.lindholm@multi.fi

- Thomas -




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar