Translate

måndag 8 april 2013

Beställning

Igår bestämde jag mig och jag beställde ett bytt objektiv. Jag kollade flera recensioner och inlägg över  objektiv och jämförde dem noggrant. Jag hade tänkt mig från första början att köpa Nikons 50mm f1.4 G men det blev istället ett av samma märke men 1.8 i ljusstyrka istället för 1.4.

Många hade klagat på långsam fokusering och inte så skarpa bilder då det gäller det först nämnda objektivet, medan 1.8:an hade fått toppenbetyg på alla punkter. Det avgjorde mitt val. 


Nu är det bara att vänta på att få hem gluggen, anländer säkert mot slutet av veckan. 

Trevlig måndag!

- Thomas -


1 kommentar:

  1. Åhå, jag läser inläggen i kronologisk ordning så jag såg inte detta innan jag hann kommentera på förra :) Men jag är nog övertygad om att det där objektivet också är riktigt bra!

    SvaraRadera