Translate

måndag 29 april 2013

Vatten i rörelse

Som sagt jag var på lördagen ute efter en rörelse bild till min fotokurs. Vid hade två uppgifter för rörelse till följande träff och den ena fixade jag förra veckan. Om du vill se den förra veckans bild, tryck här.  

Mitt motiv denna gång blev denna gamla bro men pga. omständigheterna som rådde för tillfället. Då jag tog denna bild ösregnade det och jag tog skydd under en stor gran. Motivet som jag egentligen ville ha var helt och andra hållet åt andra hållet, men jag ville inte riskera att ta den bilden med risk att min kamerautrustning kunde bli våt. 

Tycker att den här bilden blev helt bra när jag gjorde den i svartvitt, tycker att den passar bra så. Det enda som stör mig är den lilla svarta grenen nere i vänstra hörnet. 



Kamerainställningar

Bländare f/9.0
Slutartid 1,0 sekunder
ISO 320

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar